Anket Hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 55
Hangisi?
iphone Pro Max 12
%72,73 (40 Oy)
iphone Pro Max 11
%21,82 (12 Oy)
İkisi de değil - Lütfen Konuda yeni telefon öner.
%5,45 (3 Oy)
  • 07-09-2021, 10:07:35
    #10
    Neymaro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışındayım hocam
    Her hat
    TL olarak yazmışsınız ama, yurtdışında olduğunuz için eğer aradaki fark 10 EURO gibi bir tutar ise tabi ki üst modeli almanız daha mantıklı gelir döviz bazlı olacağından
  • 07-09-2021, 10:11:23
    #11
    Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TL olarak yazmışsınız ama, yurtdışında olduğunuz için eğer aradaki fark 10 EURO gibi bir tutar ise tabi ki üst modeli almanız daha mantıklı gelir döviz bazlı olacağından
    Macaristandayım hocam. Forint kullanıyorum.
    Türk parasıdan 3 katı. Euro bölgesi olsam direkt peşin alırdım. Her zaman çok daha karlıya geliyor öylesi
  • 07-09-2021, 10:15:29
    #12
    Adam soru sormuş o mu bu mu diye millet geliyor burda o kadar para verilmez diyor sizene kardeşim fakir edebiyatinizi kendinize saklayın.
  • 07-09-2021, 10:35:22
    #13
    iPhone 13 Pro Max'i bekleyebilirsiniz Tanıtıma az kaldı
  • 07-09-2021, 10:36:02
    #14
    11 Pro Max anca düz 12'ye rakip olur.
    Ben olsam 12 Pro alırdım.
  • 07-09-2021, 10:44:59
    #15
    12 pro max çok fazla ısınıyor. İsininca ekran kararıyor. Kılıf kullanınca daha da kötü oluyor.
  • 07-09-2021, 11:22:16
    #16
    12 pro max kullanıyorum, tavsiye ederim. 11 pro max ile aralarında 4 kyı karşılayacak kadar fark var.
  • 07-09-2021, 15:23:42
    #17
    12 promax aldım çıktığının 2. günü hala kullanıyorum çok memnunum, iphone harici cihaz kullanmam, sadece apk için android var yoksa kapıma sokmam.