Neymaro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurt dışındayım hocam
Her hat
TL olarak yazmışsınız ama, yurtdışında olduğunuz için eğer aradaki fark 10 EURO gibi bir tutar ise tabi ki üst modeli almanız daha mantıklı gelir döviz bazlı olacağından