Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TL olarak yazmışsınız ama, yurtdışında olduğunuz için eğer aradaki fark 10 EURO gibi bir tutar ise tabi ki üst modeli almanız daha mantıklı gelir döviz bazlı olacağından
Macaristandayım hocam. Forint kullanıyorum.
Türk parasıdan 3 katı. Euro bölgesi olsam direkt peşin alırdım. Her zaman çok daha karlıya geliyor öylesi