Muratmuat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12 deki ekran kalitesi daha iyi deniliyor. birde merak ettiğim hangi operatör 24 taksitle veriyor bizde alalım
Yurt dışındayım hocam
Her hat