Arkadaşlar merhabalar.
Aylık faturaya ek telefon hakkım gelmiş. 2 yılda ödeme yapacağım. Telefon normalde çok çok önemli değil benim için ancak, yine de kamerası da iyi olsun, bataryası da iyi olsun istiyorum.
Siz deneyimlerinize ( aramızda telefoncu kesin vardır ) bana hangisini önerirsiniz ?
İphone 11 Pro Max 256 gb : Aylık : 608 TL > Total => 13376 TL
İphone 12 Pro Max 256 gb : Aylık : 779 TL > TOTAL => 17100 TL
Bu fiyatlara 15 GB internet , sınırsız sosyal medya da dahil ( Yani 3000 TL'si hat paketi kullanım parası 2 yıl için - Aylık faturam 120 - 150 TL arasında )
Arasında 4 bin tl'yi karşılayacak kadar büyük farklar var mı sizce?
Teşekkür ederim.