Gerçekten ayıptır ya işimi gücümü kenara bırakıyorum özenerek bir ortaya bir emek koyuyorum teşekkürsüz eyvallahsız uçup gidiyor. Hani iyi düşüneyim dedim galiba meşgul vs. diye tekrar mesaj attım 2 defa dönüş yapmadı. İlettiğim domainlere de baktım en beğendiği domaini regleyip kurmuş bile
Hani burada ben kendimden bir şey kaybetmedim belki ufak bir olay gibi gözükebilir ama böyle davranışlar hiç etik değil gerçekten. Ben yapsam kafamı yastığa rahat koyamam bu insanlar nasıl rahat uyuyorlar anlamıyorum.
Siz siz olun hizmet ücreti veya kapora almadan farenizi bile oynatmayın.
iyi forumlar.