teşekkür ederlerse ömürleri kısalıyor bu insanların
Eden bulur hocam uğraşmaya değmez.
Yorumunuz bana AROG'daki "Döner bıçaklarıyla saldıralım abi" repliğini anımsattı
Valla hocam ne diyeyim, sen bilirsin ama. Allahından ancak ölünce bulur diyeyim sana. Bu dünyada bu tiplerin işi iş oluyor hep nedense. Sanal dünyanın gizliliğine güveniyor insanlar. Bu güvenlerini boşa çıkarmak lazım biraz. Bu durum için söylemiyorum bunu, genel olarak.