Biraz bel altı olacak ama saldırı yapın hocam siteye? Herkese de iyi olmak gerekmiyor malum. Etki-tepki diyerek madem domaini de biliyorsunuz ufak bir bot saldırısı yapın. Hatta çok maliyetli değil bildiğim kadarıyla. Düzenli olarak böyle birşey yapın. Belki insanlık dersi alır bu arkadaş.