Hocam sayfa satın alacak arkadaş yazıyor yazıyor bütün istatistikleri atıyorum sonra bi kayboluyor ortadan

Allahım sen sabır ver ☺
teşekkür ederlerse ömürleri kısalıyor bu insanların
Biraz bel altı olacak ama saldırı yapın hocam siteye? Herkese de iyi olmak gerekmiyor malum. Etki-tepki diyerek madem domaini de biliyorsunuz ufak bir bot saldırısı yapın. Hatta çok maliyetli değil bildiğim kadarıyla. Düzenli olarak böyle birşey yapın. Belki insanlık dersi alır bu arkadaş.
Eden bulur hocam uğraşmaya değmez.
Yorumunuz bana AROG'daki "Döner bıçaklarıyla saldıralım abi" repliğini anımsattı