Dün akşam arkadaşın biri alelacele mesaj atıp bir sektörde web sitemin olup olmadığını sordu bende olmadığını fakat dilediğin anahtar kelimede güzel bir domain bulup taban fiyattan yapıp teslim edebileceğimi söyledim. Kabul etti ve en az 15 - 20 DK vakit ayırarak gittim 7 -8 tane domain seçeneği sundum. Seçeneklerden beğendiğini alıp bana dönüş yapacağını söyledi ve gidiş o gidiş

Gerçekten ayıptır ya işimi gücümü kenara bırakıyorum özenerek bir ortaya bir emek koyuyorum teşekkürsüz eyvallahsız uçup gidiyor. Hani iyi düşüneyim dedim galiba meşgul vs. diye tekrar mesaj attım 2 defa dönüş yapmadı. İlettiğim domainlere de baktım en beğendiği domaini regleyip kurmuş bile

Hani burada ben kendimden bir şey kaybetmedim belki ufak bir olay gibi gözükebilir ama böyle davranışlar hiç etik değil gerçekten. Ben yapsam kafamı yastığa rahat koyamam bu insanlar nasıl rahat uyuyorlar anlamıyorum.

Siz siz olun hizmet ücreti veya kapora almadan farenizi bile oynatmayın.

iyi forumlar.