Eczacılık okumak istiyorum...
10
●122
- 29-08-2021, 21:33:59Uzun zamandır eczacılık okumak istiyorum hem işin içinde sağlık hem ticaret var tam istediğim meslek fakat cidden puan çok yüksek deniliyor çok zor deniliyor benim pek bilgim yok puan konusunda ve alt yapım pek yok meslek lisesi mezunu olduğum için eczacılık okuyan abilerim varmıdır tavsiyelerini gerek yorumda gerek özelden dinlemeyi çok istiyorum
- 29-08-2021, 22:21:06Yapabilceğimi sanmıyorum tesekkür ederim yinedebilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2021, 23:11:42Minium kaç puan hocam eczacılıkParamedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2021, 00:24:11Hocam ek bir iş bilmiyorsaniz heleki torpiliniz yoksa bence hiç bulaşmayin derim her taraf eczane bissürü mezun çikiyor kota yok
- 30-08-2021, 01:33:00Hocam eczacılık labaratuarını araştırmanızı öneririm tek eczane acıp beklemek değil il olanakları ve bitmiyecek bir meslek sizin dediğiniz lise mezunu bile satış danışmanı olabilirSerdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2021, 02:36:24Çok güzel bir bölüm ama puanı tıpa yakın neredeyse. Diplomanın aylık kirası bile bir sürü para. Allah gönlüne göre versin inşallahMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2021, 02:38:17Çok teşekkür ederim hem diplomaya vercek para olmadığından hemde o kadar yüksek puan alamicağımdan okiyamiyacağım çok teşekkürler yinedeonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle