• 29-08-2021, 21:33:59
    #1
    Uzun zamandır eczacılık okumak istiyorum hem işin içinde sağlık hem ticaret var tam istediğim meslek fakat cidden puan çok yüksek deniliyor çok zor deniliyor benim pek bilgim yok puan konusunda ve alt yapım pek yok meslek lisesi mezunu olduğum için eczacılık okuyan abilerim varmıdır tavsiyelerini gerek yorumda gerek özelden dinlemeyi çok istiyorum
  • 29-08-2021, 22:15:47
    #2
    Doktorlukla basa bas puani.bol bol calis
  • 29-08-2021, 22:21:06
    #3
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktorlukla basa bas puani.bol bol calis
    Yapabilceğimi sanmıyorum tesekkür ederim yinede
  • 29-08-2021, 22:49:56
    #4
    İnanırsan yaparsın sağlamçalışma isriyor
  • 29-08-2021, 23:11:42
    #5
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnanırsan yaparsın sağlamçalışma isriyor
    Minium kaç puan hocam eczacılık
  • 30-08-2021, 00:24:11
    #6
    Hocam ek bir iş bilmiyorsaniz heleki torpiliniz yoksa bence hiç bulaşmayin derim her taraf eczane bissürü mezun çikiyor kota yok
  • 30-08-2021, 01:33:00
    #7
    Serdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ek bir iş bilmiyorsaniz heleki torpiliniz yoksa bence hiç bulaşmayin derim her taraf eczane bissürü mezun çikiyor kota yok
    Hocam eczacılık labaratuarını araştırmanızı öneririm tek eczane acıp beklemek değil il olanakları ve bitmiyecek bir meslek sizin dediğiniz lise mezunu bile satış danışmanı olabilir
  • 30-08-2021, 02:36:24
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zamandır eczacılık okumak istiyorum hem işin içinde sağlık hem ticaret var tam istediğim meslek fakat cidden puan çok yüksek deniliyor çok zor deniliyor benim pek bilgim yok puan konusunda ve alt yapım pek yok meslek lisesi mezunu olduğum için eczacılık okuyan abilerim varmıdır tavsiyelerini gerek yorumda gerek özelden dinlemeyi çok istiyorum
    Çok güzel bir bölüm ama puanı tıpa yakın neredeyse. Diplomanın aylık kirası bile bir sürü para. Allah gönlüne göre versin inşallah
  • 30-08-2021, 02:38:17
    #9
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel bir bölüm ama puanı tıpa yakın neredeyse. Diplomanın aylık kirası bile bir sürü para. Allah gönlüne göre versin inşallah
    Çok teşekkür ederim hem diplomaya vercek para olmadığından hemde o kadar yüksek puan alamicağımdan okiyamiyacağım çok teşekkürler yinede