Çok güzel bir bölüm ama puanı tıpa yakın neredeyse. Diplomanın aylık kirası bile bir sürü para. Allah gönlüne göre versin inşallah
Çok teşekkür ederim hem diplomaya vercek para olmadığından hemde o kadar yüksek puan alamicağımdan okiyamiyacağım çok teşekkürler yinede