onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel bir bölüm ama puanı tıpa yakın neredeyse. Diplomanın aylık kirası bile bir sürü para. Allah gönlüne göre versin inşallah
Çok teşekkür ederim hem diplomaya vercek para olmadığından hemde o kadar yüksek puan alamicağımdan okiyamiyacağım çok teşekkürler yinede