Uzun zamandır eczacılık okumak istiyorum hem işin içinde sağlık hem ticaret var tam istediğim meslek fakat cidden puan çok yüksek deniliyor çok zor deniliyor benim pek bilgim yok puan konusunda ve alt yapım pek yok meslek lisesi mezunu olduğum için eczacılık okuyan abilerim varmıdır tavsiyelerini gerek yorumda gerek özelden dinlemeyi çok istiyorum
Çok güzel bir bölüm ama puanı tıpa yakın neredeyse. Diplomanın aylık kirası bile bir sürü para. Allah gönlüne göre versin inşallah