Konu
Eczacılık okumak istiyorum...
29-08-2021, 22:21:06
#3
Misafir
bilgicinitr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Doktorlukla basa bas puani.bol bol calis
Yapabilceğimi sanmıyorum tesekkür ederim yinede