Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eczacılık okumak istiyorum...
10
●122
- 30-08-2021, 02:44:50Gerçekten inanıyorsan yaparsın olumsuz bakma. Ayrıca diplomaya sen para vermiyorsun. Diplomanı kiraya verdiğin senin diploman üzerine eczane açıp işleten biri sana para ödüyor
- 30-08-2021, 02:46:17Meslek lisesi cıkıslıyım matematik altyapım pek yok alacağım max puan 300 o yüzden yinede desteğiniz icin cok teşekkür edermonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle