• 30-08-2021, 02:44:50
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim hem diplomaya vercek para olmadığından hemde o kadar yüksek puan alamicağımdan okiyamiyacağım çok teşekkürler yinede
    Gerçekten inanıyorsan yaparsın olumsuz bakma. Ayrıca diplomaya sen para vermiyorsun. Diplomanı kiraya verdiğin senin diploman üzerine eczane açıp işleten biri sana para ödüyor
  • 30-08-2021, 02:46:17
    #11
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten inanıyorsan yaparsın olumsuz bakma. Ayrıca diplomaya sen para vermiyorsun. Diplomanı kiraya verdiğin senin diploman üzerine eczane açıp işleten biri sana para ödüyor
    Meslek lisesi cıkıslıyım matematik altyapım pek yok alacağım max puan 300 o yüzden yinede desteğiniz icin cok teşekkür ederm