Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim hem diplomaya vercek para olmadığından hemde o kadar yüksek puan alamicağımdan okiyamiyacağım çok teşekkürler yinede
Gerçekten inanıyorsan yaparsın olumsuz bakma. Ayrıca diplomaya sen para vermiyorsun. Diplomanı kiraya verdiğin senin diploman üzerine eczane açıp işleten biri sana para ödüyor