• 23-08-2021, 17:15:31
    #10
    kripto
  • 23-08-2021, 17:16:29
    #11
    Aylık düzenli 500 şeklinde alım yapacaksanız ve uzun vadeli yatırımsa kripto diyorum.
  • 23-08-2021, 17:17:21
    #12
    besten emekli olan yok yani ne olacağı konusunda banka da bilgi vermiyor. 10 yıl çekmeyeceğim diyorsanız mantıklı birikim olur yok bana her an lazım olur diyorsanız altın. ben damacanaya biriktiriyorum 😄
  • 23-08-2021, 17:19:26
    #13
    Borsada birikim en iyisi bence. Duzenli kar dagitan, yildiz pazar hisseler degerlendirilebilir. Sahsen ben 2 yildir boyle yapiyorum. Hedefim 20 yil. Allah omur verirse.
  • 23-08-2021, 17:24:09
    #14
    Erdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istediğimiz zaman ayrılıp besteki parayı çekebiliyor muyuz olayı nedir tam olarak
    O kadar teferruatı var ki. Ben ayrılmaya karar verirken 6 yıl dolmamıştı. Eğer 6 yılınızı doldurursanız ana paranızdan değil devlet katkınızdan kesinti sağlanır dediler. Bekledim birkaç ay ve ana paramı üstünde devlet katkısının belirli bir kısmını aldım. Sizin sözleşmenizdeki yıl önemli. Hemen parayı çekmek isterseniz belirli bir yılı doldurmadığınız takdirde hem devlet katkısını alma hakkınız olmuyor hem de ana paranızdan kesinti yapıyorlar.
  • 23-08-2021, 17:27:41
    #15
    Erdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istediğimiz zaman ayrılıp besteki parayı çekebiliyor muyuz olayı nedir tam olarak
    Bugun akbanktakiler soyledi. 10 yili doldurur yasi beklemeden cikmak istersen devletin verdigi %25 in %10-11 ini alabiliyormussun.Bugun bes 300tl duz mantik 10 yil sonra cikarsaniz devlet destegi ile 375 degil de 330tl almis oluyorsunuz.Bana mantikli gelmedi.
  • 24-08-2021, 13:14:02
    #16
    Emeklilik sistemleri pek makul bir seçenek gibi gelmiyor şu zamanlarda. Memur falan olsanız neyse de, serbest çalışanlara, özel sektördekilere her an para lazım olabiliyor. O yüzden her an nakite çevirebileceğiniz varlıklarınız yoksa bunu da değerlendirin derim.