Altınmı, Yoksa Bes Mi ?
15
●243
- 23-08-2021, 17:17:21besten emekli olan yok yani ne olacağı konusunda banka da bilgi vermiyor. 10 yıl çekmeyeceğim diyorsanız mantıklı birikim olur yok bana her an lazım olur diyorsanız altın. ben damacanaya biriktiriyorum 😄
- 23-08-2021, 17:24:09O kadar teferruatı var ki. Ben ayrılmaya karar verirken 6 yıl dolmamıştı. Eğer 6 yılınızı doldurursanız ana paranızdan değil devlet katkınızdan kesinti sağlanır dediler. Bekledim birkaç ay ve ana paramı üstünde devlet katkısının belirli bir kısmını aldım. Sizin sözleşmenizdeki yıl önemli. Hemen parayı çekmek isterseniz belirli bir yılı doldurmadığınız takdirde hem devlet katkısını alma hakkınız olmuyor hem de ana paranızdan kesinti yapıyorlar.Erdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2021, 17:27:41Bugun akbanktakiler soyledi. 10 yili doldurur yasi beklemeden cikmak istersen devletin verdigi %25 in %10-11 ini alabiliyormussun.Bugun bes 300tl duz mantik 10 yil sonra cikarsaniz devlet destegi ile 375 degil de 330tl almis oluyorsunuz.Bana mantikli gelmedi.Erdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle