Her ay 500 ₺ yatırım yapmak istiyorum . Siz olsanız düzenli her ay altın mı alırsınız ; yoksa bes (bireysel emeklilik ) sisteminemi yatırım yaparsınız ?
Ben bireyseldeyim, daha karlı daha güzel. Ama Caizlik boyutunda farklı yorumlar var, oturduğum yerden günaha girmeyeyim. Araştırın, içinize siniyorsa o kısmı bireysel daha karlı.
bazı bankalar besi 3 farklı yöntemle besliyorlar hem altın olarak hem nakit hem de dövizle mi ne besliyordu işbankasına bi sor onlar öyle yapıyordu bi ara cok arıyorlardı bes yapalım diye
5 yıl civarı bekletemem ama 1 veya 2 sene bekletebilirim aham şaham bi getiri sağlamasına gerek yok açıkçası TL olarak param erimesin yeter diye düşünüyorum abi