• 23-08-2021, 17:07:18
    #1
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Her ay 500 ₺ yatırım yapmak istiyorum . Siz olsanız düzenli her ay altın mı alırsınız ; yoksa bes (bireysel emeklilik ) sisteminemi yatırım yaparsınız ?
  • 23-08-2021, 17:08:14
    #2
    Hocam ileriye dönük düşünüyorsan altın derim (Min. 5 sene)
  • 23-08-2021, 17:08:37
    #3
    Ben bireyseldeyim, daha karlı daha güzel. Ama Caizlik boyutunda farklı yorumlar var, oturduğum yerden günaha girmeyeyim. Araştırın, içinize siniyorsa o kısmı bireysel daha karlı.
  • 23-08-2021, 17:08:39
    #4
    bazı bankalar besi 3 farklı yöntemle besliyorlar hem altın olarak hem nakit hem de dövizle mi ne besliyordu işbankasına bi sor onlar öyle yapıyordu bi ara cok arıyorlardı bes yapalım diye
    • Alicamci
    Alicamci bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-08-2021, 17:09:23
    #5
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    5 yıl civarı bekletemem ama 1 veya 2 sene bekletebilirim aham şaham bi getiri sağlamasına gerek yok açıkçası TL olarak param erimesin yeter diye düşünüyorum abi
  • 23-08-2021, 17:10:20
    #6
    Ben BES'e başladım %50si altında %25 25 farklı 2 yerde. BES hakkında bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim.
  • 23-08-2021, 17:10:55
    #7
    1/2 Sene bekleteceksen döviz paran Türk Lirasında kaldıkça erime yapar
  • 23-08-2021, 17:13:19
    #8
    BES'ten ayrıldım. Euro ve Altın hesabı açtım kafam rahat şimdi.
  • 23-08-2021, 17:14:24
    #9
    serhatitap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BES'ten ayrıldım. Euro ve Altın hesabı açtım kafam rahat şimdi.
    istediğimiz zaman ayrılıp besteki parayı çekebiliyor muyuz olayı nedir tam olarak