Emeklilik sistemleri pek makul bir seçenek gibi gelmiyor şu zamanlarda. Memur falan olsanız neyse de, serbest çalışanlara, özel sektördekilere her an para lazım olabiliyor. O yüzden her an nakite çevirebileceğiniz varlıklarınız yoksa bunu da değerlendirin derim.