Erdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istediğimiz zaman ayrılıp besteki parayı çekebiliyor muyuz olayı nedir tam olarak
O kadar teferruatı var ki. Ben ayrılmaya karar verirken 6 yıl dolmamıştı. Eğer 6 yılınızı doldurursanız ana paranızdan değil devlet katkınızdan kesinti sağlanır dediler. Bekledim birkaç ay ve ana paramı üstünde devlet katkısının belirli bir kısmını aldım. Sizin sözleşmenizdeki yıl önemli. Hemen parayı çekmek isterseniz belirli bir yılı doldurmadığınız takdirde hem devlet katkısını alma hakkınız olmuyor hem de ana paranızdan kesinti yapıyorlar.