besten emekli olan yok yani ne olacağı konusunda banka da bilgi vermiyor. 10 yıl çekmeyeceğim diyorsanız mantıklı birikim olur yok bana her an lazım olur diyorsanız altın. ben damacanaya biriktiriyorum 😄