. Sizlerin aşı olma tecrübeleri nasıl geçti bunu sormak istedim. Herkese sağlıklı akşamlar ve onun getirdiği gündüzler olsun.
Covid Aşısı Tecrübeleriniz?
20
●334
- 20-08-2021, 01:12:30Pandemi süreci başladığından beri çalıştığım şirket uzaktan çal8şmaya geçti ve pandemi biterse bile evden çalışmaya devam edilecek. Bu süreçte eşimle toplu taşıt gerekesiz aile hekimine gitme hiç bir şekilde AVM ve topluluk ile ilgili bir konumda bulunmadık. Aşı sırası geldiğinde zaten izole yaşıyoruz diye erteledik. Cumartesi günü ilk doz aşımızı oluyoruz. İlime karşı sonsuz bir güvenimiz var ve aşı karşıtı değilim. Yapım geteği bu hastane işlerine hastalık durumlarına bir evhamlığım var ve bu aşı olmaya sıra olduğumuz günden beri ateşim mi var eklemlerim mi ağrıyor gibi tuhaf sorular sormaya başladım kendime
. Sizlerin aşı olma tecrübeleri nasıl geçti bunu sormak istedim. Herkese sağlıklı akşamlar ve onun getirdiği gündüzler olsun.
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 20-08-2021, 01:15:26normalde biontech aşıda canlı virüs verildiği için kan grubu etkisiyle daha ağır geçen bir süreçten bahsediliyor . iğneyle pek aram olmadıgı ıcın bende ertleyebildiğim kadar erteledım fakat zamanı gecen gecen ay ilk dozu oldum sinovac ama o bile bende nerdeyse tüm belirtilerini gösterdi az da olsa
. belki iğne fobimden belki evhamımdan ama çok ta takmamak gerek önünde sonunda o aşı olunacak bi şekilde yada yaşam kısıtlanacak
- 20-08-2021, 01:37:20Grip aşısı gibi düşünün hocam. Vurulan da gribe yakalanabiliyor. Covit de aynı şekil.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk dozu vuruldum geçen ay sonu. Yarım saat geçtikten sonra sol elimde karıncalanma olmuştu. Tam karıncalaşma da değildi. Değişik birşey. 2 gün kol ağrısı çektim. Arkadqşlarımdan gördüğüm kadarıyla 2. Doz aşı vücudu çok yoruyor ağrılar başlıyor. - 20-08-2021, 01:37:52Kesinlikle aşısızlığın daha tehlikeli olduğu düpedüz aşikar. Bir yakın tanıdığımız yalan dolan covid movid yok diyordu. aşısı için ise kandırmaca olduğünu söylüyordu kendisinin kronik bir rahatsızlığı olmamasına rağmen covid yüzünden vefat etti. Aşı olanlar covid oluyor evet hatta taşıyıcı oluyor. Can çekişip vefat eden görmedim. Aşı tam olarak covid olduğumuzda hafif atlatabilrlim kalıcı hasar bırakmaması için alacağımız en önemli tedbir şeklidir. Şirketten arkadaşımın annesi dahiliye uzmanı doktor, eşi tarafında da prof doktor olan birkaç kisi daha var arkadaşıma sorduğumda bütün araştırmalarını yapıp direkt oldudar ve bize de geç kalmadan olun demişler. Sözün özü deneyimleyip göreceğim. 2+2 olan hocam umarım her şey yolunda gider.