Bu aşı olanlarda korona oluyor ne işe anlamadım
Grip aşısı gibi düşünün hocam. Vurulan da gribe yakalanabiliyor. Covit de aynı şekil.
ilk dozu vuruldum geçen ay sonu. Yarım saat geçtikten sonra sol elimde karıncalanma olmuştu. Tam karıncalaşma da değildi. Değişik birşey. 2 gün kol ağrısı çektim. Arkadqşlarımdan gördüğüm kadarıyla 2. Doz aşı vücudu çok yoruyor ağrılar başlıyor.