Kesinlikle aşısızlığın daha tehlikeli olduğu düpedüz aşikar. Bir yakın tanıdığımız yalan dolan covid movid yok diyordu. aşısı için ise kandırmaca olduğünu söylüyordu kendisinin kronik bir rahatsızlığı olmamasına rağmen covid yüzünden vefat etti. Aşı olanlar covid oluyor evet hatta taşıyıcı oluyor. Can çekişip vefat eden görmedim. Aşı tam olarak covid olduğumuzda hafif atlatabilrlim kalıcı hasar bırakmaması için alacağımız en önemli tedbir şeklidir. Şirketten arkadaşımın annesi dahiliye uzmanı doktor, eşi tarafında da prof doktor olan birkaç kisi daha var arkadaşıma sorduğumda bütün araştırmalarını yapıp direkt oldudar ve bize de geç kalmadan olun demişler. Sözün özü deneyimleyip göreceğim. 2+2 olan hocam umarım her şey yolunda gider.