Hocam Biontech aşısının 1. dozunda kolum çok ağrımıştı. 2. dozda ise kol ağrısı azdı fakat baş ağrısı, ateş, öksürük, kulak çınlaması gibi yan etkileri olmuştu bende.
Not: İzin gününüzde aşı olmanızı tavsiye ederim.