Pandemi süreci başladığından beri çalıştığım şirket uzaktan çal8şmaya geçti ve pandemi biterse bile evden çalışmaya devam edilecek. Bu süreçte eşimle toplu taşıt gerekesiz aile hekimine gitme hiç bir şekilde AVM ve topluluk ile ilgili bir konumda bulunmadık. Aşı sırası geldiğinde zaten izole yaşıyoruz diye erteledik. Cumartesi günü ilk doz aşımızı oluyoruz. İlime karşı sonsuz bir güvenimiz var ve aşı karşıtı değilim. Yapım geteği bu hastane işlerine hastalık durumlarına bir evhamlığım var ve bu aşı olmaya sıra olduğumuz günden beri ateşim mi var eklemlerim mi ağrıyor gibi tuhaf sorular sormaya başladım kendime

. Sizlerin aşı olma tecrübeleri nasıl geçti bunu sormak istedim. Herkese sağlıklı akşamlar ve onun getirdiği gündüzler olsun.