• 16-08-2021, 14:11:20
    #10
    GALATASARAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trandyol go 45 saatlik dilimde çalışıyorum bende sıfır 50 cc alarak işe başladım 50 cc scooter devletin koyduğu yasadan dolayı sigorta ve kasko yapılamıyor.
    Onu ben araştırdım sordum sigortacıya yapılıyormuş hocam
  • 16-08-2021, 16:11:15
    #11
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    ensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu ben araştırdım sordum sigortacıya yapılıyormuş hocam
    net bir şekilde yapılmıyor.hatta hangi il ve ilçede isen polis trafik tescili aramanı rica ederim.
    örneğin benim motorum kuba newton 50 cc sigorta kasko kanun gereği yapılamaz fakat sigortacı uyanıklar kuba motorun 125 cc sistemden seçip fakat senin plakanı girip sigorta poliçesi kesiyor sistem izin veriyor fakat yasal değil bir trafik kazasında ve sonrasında tutulan tutanaklarda ruhsatında 50 cc yazarken sigortan 125 cc geçtiği için ödeme alamıyorsun.
  • 16-08-2021, 16:12:00
    #12
    Bende Trendyol express te çalışıyorum hocam go num şartları nedir
  • 16-08-2021, 16:14:12
    #13
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Trendyol express te çalışıyorum hocam go num şartları nedir
    trendyol express ben şahsen çalışmam tam amelelik lafımı yanlış anlama.trendyol go araç alımı yok fakat kazançlarım iyi haftalık 3500 yakın fatura kesiyorum.
  • 16-08-2021, 16:15:56
    #14
    GALATASARAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trendyol express ben şahsen çalışmam tam amelelik lafımı yanlış anlama.trendyol go araç alımı yok fakat kazançlarım iyi haftalık 3500 yakın fatura kesiyorum.
    Yani ben öyle düşünmüyorum ama motor tabiki avantaj lı masrafı az düşük bütçe ile başlıyorsun vs ama bizde de erken işimiz bitiyor ben go nun şartlarını bilmiyorum mümkünse özelden atarsan sevinirim bu arada bulunduğum ilçede go yok ne yazık ki
  • 16-08-2021, 16:18:45
    #15
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani ben öyle düşünmüyorum ama motor tabiki avantaj lı masrafı az düşük bütçe ile başlıyorsun vs ama bizde de erken işimiz bitiyor ben go nun şartlarını bilmiyorum mümkünse özelden atarsan sevinirim bu arada bulunduğum ilçede go yok ne yazık ki
    darıca - çayırovada var
  • 16-08-2021, 22:11:20
    #16
    Kuba 50cc var bende de bilindik sigorta şirketlerini aradım ettim yapan bulamadım. Yaptırılmıyor diyorlar. Olsa keşke hem sigorta hem kasko yaptıracağım sırf insana yada araca çarpma korkusu bile içten içe bitiriyor insanı hiç rahat değilim bu konuda
  • 17-08-2021, 03:01:05
    #17
    Yaparlar quick tavsiye ederim, resmi sitesinden beylikbağı acente numarasını alırsanız hiç oraya gitmek zorunda kalmadan yaptırırsınız, çekici hakkı falan da var. Geçen sene 3, 4 defa çekici hakkını kullandım, her seferinde 200 verseydim dünyanın parası çıkardı cebinden.



    sigorta yaptırırken model, yaş etkendir. Üstelik daha önce sigortaladığın araçla kaza yaptın mı vs de fiyatı etkiler ama ortalama 400 ila 500 arası bir ücrete hallolur.

    hakları çok iyi okumalısın, kaza yapsan çekici, kalacağın otel, vs hakkı veriyor bazıları. Ne işime yarar dememelisin, çok işe yarıyor.


    eğer internetten, acentaya gitmeden yaptırırsanız size verilen PDF i yazdırın, yanınızda taşıyın muhakkak, iyi forumlar
  • 17-08-2021, 08:57:55
    #18
    Kaystros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaparlar quick tavsiye ederim, resmi sitesinden beylikbağı acente numarasını alırsanız hiç oraya gitmek zorunda kalmadan yaptırırsınız, çekici hakkı falan da var. Geçen sene 3, 4 defa çekici hakkını kullandım, her seferinde 200 verseydim dünyanın parası çıkardı cebinden.



    sigorta yaptırırken model, yaş etkendir. Üstelik daha önce sigortaladığın araçla kaza yaptın mı vs de fiyatı etkiler ama ortalama 400 ila 500 arası bir ücrete hallolur.

    hakları çok iyi okumalısın, kaza yapsan çekici, kalacağın otel, vs hakkı veriyor bazıları. Ne işime yarar dememelisin, çok işe yarıyor.


    eğer internetten, acentaya gitmeden yaptırırsanız size verilen PDF i yazdırın, yanınızda taşıyın muhakkak, iyi forumlar
    devletin ve emniyetin yapamadığı işlemi yukarda bahsettiğim illegal şekilde yaparlar. Ayrıca quık sigorta müşteri ilişkileri ve oto operasyonları çözüm yönetmeni özlem hanımlada çalıştık.kanun açık ve net.