KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Trendyol express te çalışıyorum hocam go num şartları nedir
trendyol express ben şahsen çalışmam tam amelelik lafımı yanlış anlama.trendyol go araç alımı yok fakat kazançlarım iyi haftalık 3500 yakın fatura kesiyorum.