Kuba 50cc var bende de bilindik sigorta şirketlerini aradım ettim yapan bulamadım. Yaptırılmıyor diyorlar. Olsa keşke hem sigorta hem kasko yaptıracağım sırf insana yada araca çarpma korkusu bile içten içe bitiriyor insanı hiç rahat değilim bu konuda