trendyol express ben şahsen çalışmam tam amelelik lafımı yanlış anlama.trendyol go araç alımı yok fakat kazançlarım iyi haftalık 3500 yakın fatura kesiyorum.
Yani ben öyle düşünmüyorum ama motor tabiki avantaj lı masrafı az düşük bütçe ile başlıyorsun vs ama bizde de erken işimiz bitiyor ben go nun şartlarını bilmiyorum mümkünse özelden atarsan sevinirim bu arada bulunduğum ilçede go yok ne yazık ki