• 15-08-2021, 17:26:50
    #10
    posedion91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kontratı yok hırsız muamelesi yapın evime hırsız girdi deyip polis çağırın tutanak tutturun onlar uğraşsın . cezasını çeksin . çıkıyor mu çıkmıyor mu görürüz . kötü niyetim tuttu sanırım
    Kontrat süresinin bitiyor olması kiracıyı hemen çıkarabileceğiniz anlamına gelmez.
  • 15-08-2021, 17:26:54
    #11
    Hiç bir şey yapamazsınız. Çıkmak istemediği sürece süreci mahkemeye giderek uzatma imkanı var. Kontratı olmamasının hiç bir önemi yok.
  • 15-08-2021, 17:27:36
    #12
    Benimde tam tersi kiracım çok iyi o yüzden bu sene zam vs yapalım diye konusunu bile açmadım apartmanda en ucuz o oturuyor ama eve baktığı için inanın 200-300TL'sine bakasım gelmiyor. Umarım size de iyi birisi denk gelir. En güzeli noterden evden çıkın diye ihtarname gönderin çıkmazsa da ona göre hukuki yollara bakarsınız sözleşmesi yoksa zaten her hâlükârda siz haklısınız.
  • 15-08-2021, 17:29:02
    #13
    çıkmak istemedikten sonra hiç kimse çıkaramaz onu. en kötü mahkemeye gider o da 2 yıl sürer.
  • 15-08-2021, 17:31:16
    #14
    Ben de kiraciyim önümüzdeki ay bitiyor çık derse bende cikmicam 😁
  • 15-08-2021, 17:31:53
    #15
    Yarın e-book'u çıkar
  • 15-08-2021, 17:32:55
    #16
    illiyyin131 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontratın bitmesine bir ay kala noterden yazı gönderin. Yazı göndermezseniz süre otomatik bir yıl uzuyor.
    Gayrimenkul mevzuatına göre bu süre 15 gün. Arkadaşın dediği gibi, yazılı olarak kiracınıza bildirmeniz gerekiyor.

    Kiracınıza resmi kurum aracılığı ile kira kontratının uzatılmayacağına dair yazı gönderin.
  • 15-08-2021, 17:39:51
    #17
    Sözleşmenin bitmesine 30 gün kala ihtar çekiniz yasal olarak evin tahliye süresi vardır aksi takdirde polis e başvurun
  • 15-08-2021, 17:50:39
    #18
    adres verin cama yumurta atayım