posedion91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kontratı yok hırsız muamelesi yapın evime hırsız girdi deyip polis çağırın tutanak tutturun onlar uğraşsın . cezasını çeksin . çıkıyor mu çıkmıyor mu görürüz . kötü niyetim tuttu sanırım
Kontrat süresinin bitiyor olması kiracıyı hemen çıkarabileceğiniz anlamına gelmez.