• 15-08-2021, 17:19:54
    #1
    Arkadaşlar kiracının 20 eylülde kontratı bitiyor ama atıştık çıkmayacağım diyor şimdiden yapmam gereken hukuki işlemler var mı çıkmaması ihtinaline karşı
  • Kabul Edilen Cevap
    • Kontratın bitmesine bir ay kala noterden yazı gönderin. Yazı göndermezseniz süre otomatik bir yıl uzuyor.
  • 15-08-2021, 17:20:49
    #2
    Ev mi iş yeri mi?
  • 15-08-2021, 17:21:19
    #3
    KAYNAKSOFTBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev mi iş yeri mi?
    Ev daire
  • 15-08-2021, 17:21:28
    #4
    takip
  • 15-08-2021, 17:22:03
    #5
    SEO Expert
    evin önünde her akşam arkadaşlarla bira içip şarkılar söyleyin, uyutmayın, çekip giderler. hukuki haklarını kötüye kullanıyorlar ne yazık ki böyle insanlar.
  • 15-08-2021, 17:22:17
    #6
    Polisi arıyabilirsin en basit yöntem ile
  • 15-08-2021, 17:23:24
    #7
    Yüzsüzlüğe bakın ev sahibi sizsiniz sözleşme de yoksa ne hakla duruyorlar.
  • 15-08-2021, 17:23:45
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kiracının 20 eylülde kontratı bitiyor ama atıştık çıkmayacağım diyor şimdiden yapmam gereken hukuki işlemler var mı çıkmaması ihtinaline karşı
    kontratı yok hırsız muamelesi yapın evime hırsız girdi deyip polis çağırın tutanak tutturun onlar uğraşsın . cezasını çeksin . çıkıyor mu çıkmıyor mu görürüz . kötü niyetim tuttu sanırım
  • 15-08-2021, 17:26:07
    #9
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Kontratın bitmesine bir ay kala noterden yazı gönderin. Yazı göndermezseniz süre otomatik bir yıl uzuyor.