Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar kiracının 20 eylülde kontratı bitiyor ama atıştık çıkmayacağım diyor şimdiden yapmam gereken hukuki işlemler var mı çıkmaması ihtinaline karşı
kontratı yok hırsız muamelesi yapın evime hırsız girdi deyip polis çağırın tutanak tutturun onlar uğraşsın . cezasını çeksin . çıkıyor mu çıkmıyor mu görürüz . kötü niyetim tuttu sanırım