illiyyin131 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kontratın bitmesine bir ay kala noterden yazı gönderin. Yazı göndermezseniz süre otomatik bir yıl uzuyor.
Gayrimenkul mevzuatına göre bu süre 15 gün. Arkadaşın dediği gibi, yazılı olarak kiracınıza bildirmeniz gerekiyor.

Kiracınıza resmi kurum aracılığı ile kira kontratının uzatılmayacağına dair yazı gönderin.