Benimde tam tersi kiracım çok iyi o yüzden bu sene zam vs yapalım diye konusunu bile açmadım apartmanda en ucuz o oturuyor ama eve baktığı için inanın 200-300TL'sine bakasım gelmiyor. Umarım size de iyi birisi denk gelir. En güzeli noterden evden çıkın diye ihtarname gönderin çıkmazsa da ona göre hukuki yollara bakarsınız sözleşmesi yoksa zaten her hâlükârda siz haklısınız.