Telif konusu Hakkında
9
●113
- 15-08-2021, 15:20:48Bundan 7-8 ay önce Genç Kızılay bünyesinde olan bir şubesinde grafik tasarım işleri yaptım. Daha sonra yönetim ile farklı bir konuda anlaşamadık ve ayrıldım. Tasarladığım postlar hala instagram hesaplarında mevcut ben bu post tasarımlarına nasıl telif atarım. ( İnanın bu kişiler daha fazlasını hak ediyorlar Kızılay ile bağları olduğu için yolsuzlukları saklanıyor. Yakında şikayette de bulunacağım ben içlerine girdim ve gerçek yüzlerini gördüm. Yazık bu millete... )
- 15-08-2021, 15:31:18Bana da teklif ettiler yönetime gir falan diye ben kabul etmedim. İyi ki de etmemişim gönüllülerine her şeyi saklıyorlar 3 - 5 kişi yönetimi eline almışlar kendileri her istediklerini yapıyorlar....Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2021, 15:35:06Ben de gönüllüydüm fakat yaşanan hadiseleri benim karakterim kaldırmadı ben çıktım yaşanan hadislerden dolayı baya çıkan gönüllüleri oldu ve kimseye söz edilmeyip üstü kapatıldı. Ben de yanlarına kar kalmaması adına telif hakkını kullanmak istedim.OKKODE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2021, 15:39:30Hocam yaptığım işlerden 1 TL bile almadım gönüllüleriydim bende oradaki herkes gönüllü fakat yönetim adı altında toplanan 3 - 5 çakal bu kurumu batırdı. Ben farkına vardım beni konuşturmadılar. Şikayet ettim sonuç gelmedi. Böyle köklü bir kurumun adını lekeliyorlar...saydek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2021, 15:41:33anladım hocam gönüllüde olsan adamların markasının altında bir şeyler üretmişsin ve yayınlanmış yine de onlara ait oluyor.darkmed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle