bu süre içinde sen firmanın maaşlı çalışanı değil miydin? ücretsiz yaptığın şeyleri mi kullanıyorlar ?
Ben de gönüllüydüm fakat yaşanan hadiseleri benim karakterim kaldırmadı ben çıktım yaşanan hadislerden dolayı baya çıkan gönüllüleri oldu ve kimseye söz edilmeyip üstü kapatıldı. Ben de yanlarına kar kalmaması adına telif hakkını kullanmak istedim.