Hocam yaptığım işlerden 1 TL bile almadım gönüllüleriydim bende oradaki herkes gönüllü fakat yönetim adı altında toplanan 3 - 5 çakal bu kurumu batırdı. Ben farkına vardım beni konuşturmadılar. Şikayet ettim sonuç gelmedi. Böyle köklü bir kurumun adını lekeliyorlar...
anladım hocam gönüllüde olsan adamların markasının altında bir şeyler üretmişsin ve yayınlanmış yine de onlara ait oluyor.