saydek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam adamlara ücreti karşılığı iş yapmışsın yaptığın proje, çizim veya uygulama her neyse şirket metaryeli oluyor kısaca adamların ürününe telif atamazsın onlara ait zaten.
diğer konuya gelecek olursak malesef bir çok kurum su istimal ediliyor durum bu ...
Hocam yaptığım işlerden 1 TL bile almadım gönüllüleriydim bende oradaki herkes gönüllü fakat yönetim adı altında toplanan 3 - 5 çakal bu kurumu batırdı. Ben farkına vardım beni konuşturmadılar. Şikayet ettim sonuç gelmedi. Böyle köklü bir kurumun adını lekeliyorlar...