Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eli bal tutan parmağını yalarmış...
Bana da teklif ettiler yönetime gir falan diye ben kabul etmedim. İyi ki de etmemişim gönüllülerine her şeyi saklıyorlar 3 - 5 kişi yönetimi eline almışlar kendileri her istediklerini yapıyorlar....