Bundan 7-8 ay önce Genç Kızılay bünyesinde olan bir şubesinde grafik tasarım işleri yaptım. Daha sonra yönetim ile farklı bir konuda anlaşamadık ve ayrıldım. Tasarladığım postlar hala instagram hesaplarında mevcut ben bu post tasarımlarına nasıl telif atarım. ( İnanın bu kişiler daha fazlasını hak ediyorlar Kızılay ile bağları olduğu için yolsuzlukları saklanıyor. Yakında şikayette de bulunacağım ben içlerine girdim ve gerçek yüzlerini gördüm. Yazık bu millete... )