Kamuda Staj Maaşı Hakkında
8
●78
- 15-08-2021, 11:10:025 Temmuz günü iş başı yapacak şekilde stajıma başladım. Bir kamu kurumunda staj yapıyorum. Ayın 15'inde maaş ödemeleri yapılıyor. İlk ay 15'inde herhangi bir ödeme almadık. Velhasıl 5 Temmuz başladığım staja 10 gün ilk aydan olmak şartıya bugüne kadar olan günlerin toplam maaş tutarı 668 TL olarak yatırılmış. Kurban bayramı, resmi tatiller, haftasonu tatilleri ücretten düşülmüş anladığım kadarıyla. Bu hesaplamanın yanlış olduğu kanaatindeyim. Normalde 1 aylık staj maaşı 767 TL olarak min belirlenmiştir. Staj maaşları iş günü olarak hesaplanıp mı yatırılmakta? Yoksa aylık bazında mı yatırılmaktadır?. Eğer aylık bazında olması gerekiyorsa normalde 1022,60 TL bir ödeme almamız gerekiyor. Fakat iş günü bazında baktığımızda ise 25.56 günlük olmak şartıyla totalde 24 iş günü 613,44 TL ödeme almamız gerekmekte. Dolayısıyla bu hesaplamalarda bir problem olduğunu düşünmeye başladım. Varsa şuan aktif kamuda staj yapıp ödeme alan arkadaşlarımız maaş bilgisi paylaşabilirlerse sevinirim.
- 15-08-2021, 11:12:48Stajyer = Çalışan Köle.
Senin paran yevmiye gibidir gelmediğinde verilmez.
Resmi tatillerde kurum kapalı olursa verilmesi gerekir çünkü bu senin elinde değil.
Ziraat Bankasında staj yaptım. 1 gün gitmeyince 100 küsur kesildi
Orada paraları amir sisteme giriyor sistem sana belirtilen tutarı yatırıyor.
Amirinle konuşup tekrar hesaplanmasını isteyebilirsin. - 15-08-2021, 11:14:512018'de yapmıştım sanırım.fullmanyak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ziraat Bankası ilk 4 ay 600 kalan süre 700-800 arasındaydı.
Sanırım yine sömürüldük.
NOT: En yüksek maaş bende idi. Diğerleri karın tokluğuna gitmiş o zaman
- 15-08-2021, 11:16:24fullmanyak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÜniversite stajı olmasına rağmen verilen tutar eğer hesaplamada yanlışlık yoksa çok çok düşük bir tutar. Ha staj parasına ihtiyacım mı var? Hayır. Fakat 1 TL de olsa hakkım varsa hakkımı ararım.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2021, 11:16:41Demek ki ben 2014'te iyi para kazanmışımda yeni haberim oluyor 😅Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2021, 11:47:54Benzer durumlar bende de söz konusu. Toplamda 930 TL yol parası veriyorum. Her gün 1.5 lt su 3 TL den 30 günde 90 TL o yapar. Yemek kötü çıktığında min 25 TL yemek. 10 gün kötü çıksa 250 TL de o yapar. Etti mi sana 1270 TL Maliyet. Eeee verilen para 668 TL 🤦Tec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
