5 Temmuz günü iş başı yapacak şekilde stajıma başladım. Bir kamu kurumunda staj yapıyorum. Ayın 15'inde maaş ödemeleri yapılıyor. İlk ay 15'inde herhangi bir ödeme almadık. Velhasıl 5 Temmuz başladığım staja 10 gün ilk aydan olmak şartıya bugüne kadar olan günlerin toplam maaş tutarı 668 TL olarak yatırılmış. Kurban bayramı, resmi tatiller, haftasonu tatilleri ücretten düşülmüş anladığım kadarıyla. Bu hesaplamanın yanlış olduğu kanaatindeyim. Normalde 1 aylık staj maaşı 767 TL olarak min belirlenmiştir. Staj maaşları iş günü olarak hesaplanıp mı yatırılmakta? Yoksa aylık bazında mı yatırılmaktadır?. Eğer aylık bazında olması gerekiyorsa normalde 1022,60 TL bir ödeme almamız gerekiyor. Fakat iş günü bazında baktığımızda ise 25.56 günlük olmak şartıyla totalde 24 iş günü 613,44 TL ödeme almamız gerekmekte. Dolayısıyla bu hesaplamalarda bir problem olduğunu düşünmeye başladım. Varsa şuan aktif kamuda staj yapıp ödeme alan arkadaşlarımız maaş bilgisi paylaşabilirlerse sevinirim.