Konuyla çok alakasız olacak kusura bakmayın ancak hala mı 600-700tl veriyorlar? 2014'te lise stajımda bir kamu kurumunda 600 tl maaş alıyordum. Hiç mi değişmedi şu rakam yahu...
2018'de yapmıştım sanırım.
Ziraat Bankası ilk 4 ay 600 kalan süre 700-800 arasındaydı.
Sanırım yine sömürüldük.
NOT: En yüksek maaş bende idi. Diğerleri karın tokluğuna gitmiş o zaman