Konuyla çok alakasız olacak kusura bakmayın ancak hala mı 600-700tl veriyorlar? 2014'te lise stajımda bir kamu kurumunda 600 tl maaş alıyordum. Hiç mi değişmedi şu rakam yahu...
2018'de yapmıştım sanırım.
Ziraat Bankası ilk 4 ay 600 kalan süre 700-800 arasındaydı.
Sanırım yine sömürüldük.
Üniversite stajı olmasına rağmen verilen tutar eğer hesaplamada yanlışlık yoksa çok çok düşük bir tutar. Ha staj parasına ihtiyacım mı var? Hayır. Fakat 1 TL de olsa hakkım varsa hakkımı ararım.