Stajyer = Çalışan Köle.
Senin paran yevmiye gibidir gelmediğinde verilmez.
Resmi tatillerde kurum kapalı olursa verilmesi gerekir çünkü bu senin elinde değil.
Ziraat Bankasında staj yaptım. 1 gün gitmeyince 100 küsur kesildi

Orada paraları amir sisteme giriyor sistem sana belirtilen tutarı yatırıyor.
Amirinle konuşup tekrar hesaplanmasını isteyebilirsin.