• 12-08-2021, 14:21:12
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar,

    Kendimi bildim bileli gözlük kullanıyorum fakat Pandemi'ninde etkisi ile (Maske takarken) gözlük düşüyor. Buna bir çağre gözlükçü de bulamadı

    Bende Lens kullansam mı diye düşünmeye başladım. Bu konuyla alakalı Cumartesi günü doktora gideceğim zaten fakat kullanım sağlayan kişiler bilgi verebilirse memnun olurum.

    İyi forumlar
  • 12-08-2021, 14:28:14
    #2
    Net olarak şunu söyleyebilirim

    Gözlük pişmanlıktır
    Lens dünyanın sekizinci harikası olabilir.

    dipnot: gittiğin doktora çok güvenme yapabiliyorsan iki yada üç doktora git
  • 12-08-2021, 14:32:14
    #3
    lensi dışarıda takıyorum. gözlük daha rahat oluyor.
  • 12-08-2021, 14:32:28
    #4
    aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaÅŸlar,

    Kendimi bildim bileli gözlük kullanıyorum fakat Pandemi'ninde etkisi ile (Maske takarken) gözlük düşüyor. Buna bir çağre gözlükçü de bulamadı

    Bende Lens kullansam mı diye düşünmeye başladım. Bu konuyla alakalı Cumartesi günü doktora gideceğim zaten fakat kullanım sağlayan kişiler bilgi verebilirse memnun olurum.

    İyi forumlar
    Muhtemelen forumda ki en gözü bozuk insan ben olabilirim.
    5 Sene boyunca kullandım sonra gözlüğe geçiş yaptım.
    Aylık lens kullananlardanım. Bunun yıllığı da var hatta günlük lesnte mevcut.

    Bana göre lensin pozitif yanları :
    + Gözlükteki ağırlık artık yok.
    + Her şeyi daha net görmeye başlayacaksınız.
    + Az daha düşecekti, kırılma burnu acıtma gibi sorunlardan kurtarıyor.

    Bana göre lensin negatif yanları :
    + Dikkatli olmalısınız, eliniz kirli ise gözünüzü kaşımamanız gerekiyor.
    + ilk başlarda takarken zorlanacaksınız.
    + temizliği... (üşengeç biri olduğum için bana hep zor gelmiştir.)
    + havuz tarzı yerlere girmenizi önermem girdiniz diyelim, suda kesinlikle gözünüzü açmamalısınız.
    + lensin kayma gibi durumları oluyor onu dikkat etmelisiniz.
    + eğer çok sıcak bir yerde durursanız gözlerinizdeki lens kurumaya başlıyor ve bunu hissediyorsunuz.
    + Mangal tarzı alanlarda (başıma geldiği için biliyorum) kesinlikle mangalı siz yapmamalısınız ateş yüzünden gözünüzdeyken eriyebilir.
  • 12-08-2021, 14:40:18
    #5
    Kullanım açısından lens daha konforlu olmakla beraber takıp çıkarması, bakımı solüsyonu, maliyeti gibi unsurları da hesaba katarsak gözlük bir tık önde bence.
    Titanyum çerçeve gözlük denediniz mi?
  • 12-08-2021, 14:42:44
    #6
    Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen forumda ki en gözü bozuk insan ben olabilirim.
    5 Sene boyunca kullandım sonra gözlüğe geçiş yaptım.
    Aylık lens kullananlardanım. Bunun yıllığı da var hatta günlük lesnte mevcut.

    Bana göre lensin pozitif yanları :
    + Gözlükteki ağırlık artık yok.
    + Her şeyi daha net görmeye başlayacaksınız.
    + Az daha düşecekti, kırılma burnu acıtma gibi sorunlardan kurtarıyor.

    Bana göre lensin negatif yanları :
    + Dikkatli olmalısınız, eliniz kirli ise gözünüzü kaşımamanız gerekiyor.
    + ilk başlarda takarken zorlanacaksınız.
    + temizliği... (üşengeç biri olduğum için bana hep zor gelmiştir.)
    + havuz tarzı yerlere girmenizi önermem girdiniz diyelim, suda kesinlikle gözünüzü açmamalısınız.
    + lensin kayma gibi durumları oluyor onu dikkat etmelisiniz.
    + eğer çok sıcak bir yerde durursanız gözlerinizdeki lens kurumaya başlıyor ve bunu hissediyorsunuz.
    + Mangal tarzı alanlarda (başıma geldiği için biliyorum) kesinlikle mangalı siz yapmamalısınız ateş yüzünden gözünüzdeyken eriyebilir.
    forumda ki göz numarası en yüksek olan kişi olduğumu iddia ediyorum 9 a 9 + bide göz tembelliğini sayarsak ohoo
  • 12-08-2021, 15:52:12
    #7
    2012den bu yana lens kullanıyorum. 15 günlük lens. Takıyorum, 15 gün sonra çıkarıp atıyorum. Denize de giriyorum, hamama da. Sanki gözümde lens yokmuş gibi hissediyorum.

    Kullandığım lensi pm atıyorum.