2012den bu yana lens kullanıyorum. 15 günlük lens. Takıyorum, 15 gün sonra çıkarıp atıyorum. Denize de giriyorum, hamama da. Sanki gözümde lens yokmuş gibi hissediyorum.

Kullandığım lensi pm atıyorum.