Merhaba arkadaşlar,

Kendimi bildim bileli gözlük kullanıyorum fakat Pandemi'ninde etkisi ile (Maske takarken) gözlük düşüyor. Buna bir çağre gözlükçü de bulamadı

Bende Lens kullansam mı diye düşünmeye başladım. Bu konuyla alakalı Cumartesi günü doktora gideceğim zaten fakat kullanım sağlayan kişiler bilgi verebilirse memnun olurum.

İyi forumlar